پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر متر مسکن ملی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قدرت چانه‌زنی بهترین شیوه برای تعیین دستمزد و حقوق کارگران است | امنیت شغلی کارگر در کشور چقدر است؟ علت افزایش بیکاری در بین افراد تحصیلکرده چیست؟ خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
سرخط خبرها

موافق تهاتر نفت و اموال دولتی برای پس‌گیری طلب‌ ۵۰ هزار میلیارد تومانی از دولت هستیم

  • کد خبر: ۳۸۴۵۶
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
موافق تهاتر نفت و اموال دولتی برای پس‌گیری طلب‌ ۵۰ هزار میلیارد تومانی از دولت هستیم
رییس قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه این نهاد موافق تهاتر نفت و اموال دولتی برای گرفتن طلب‌های خود از دولت است، گفت: این اموال در ادامه به نقدینگی تبدیل شده و به پروژه‌ها تزریق می‌شوند.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار سعید محمد با اشاره به بدهی نزدیک به ۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد قرارگاه با رییس سازمان برنامه بودجه و هیات رئیسه مجلس در سال جاری پیشنهاد شد؛ ۸۱ پروژه مهم، ملی و تاثیرگذار تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل شوند، اما این پروژه‌ها به منابع مالی بالایی نیاز دارند به همین دلیل از ظرفیت‌های موجود در قانون برنامه بودجه استفاده خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: در قانون بودجه تهاتر اموال اداری دولت، تهاتر نفت و استفاده از اوراق تسویه خزانه قید شده است تا دولت بتواند دیون خود را تسویه کند، اما علیرغم این ظرفیت‌های خوب در قانون، به دلیل بورکراسی اداری، تهاتر به کندی پیش می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد به‌منظور تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های ملی در سال جهش تولید، به این مهم سرعت بخشیده شود.

سردار محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) موافق تهاتر نفت و اموال دولتی به‌منظور پس‌گیری طلب‌های خود از دولت است، گفت: این اموال در ادامه به نقدینگی تبدیل شده و به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

وی تعریف طرح‌های سودآور در فرابورس به صورت پذیره‌نوسی را مسیر دیگر قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای دستیابی به درآمد جهت تکمیل پروژه‌های ملی عنوان کرد و توضیح داد: این مسیر هم با وزارت اقتصاد و سازمان بورس طراحی شده و امید است در ابتدای ۶ماه دوم سال، عرضه خوبی داشته باشیم تا علاوه‌بر هدایت منابع و سرمایه‌های مردمی به سمت تولید و اشتغال، پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذار که در چارچوب اقتصاد مقاومتی قرار گرفته را تکمیل کنیم.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->